popmas.reismee.nl

Vlucht en aankomst Bangkok!

Zo, daar zitten we dan midden in Bangkok! Had eigenlijk nog een berichtje willen plaatsen voor vertrek, maar het ging allemaal zo snel dat het er niet meer van was gekomen. Ik dacht, tijd zat op Schiphol. Maar na het inchecken nog even wat gedronken met de oma's en opa, die het toch wel lastig vinden dat we zo lang weg zijn... Daarna Jaap en Ilse nog net even gezien die terug kwamen van Dubai. En toen Nilas nog snel een schone broek aan want we moesten al gaan boarden! Helaas zat het toestel helemaal vol dus geen extra stoel, maar de vlucht viel 100% mee, dankzij een voorbeeldige zoon! We hadden heel de trukendoos in de handbagage niet mee hoeven nemen, want hij had (bijna) niks nodig. De eerste 4 uur heeft hij zich prima vermaakt door o.a. wat rond te kijken, wat te prullen met de stoelen en apparatuur die daarbij hoort, af en toe een filmpje en wandelingetje, de kwartetkaarten in en uit het doosje doen en verstoppertje spelen met de achterbuurvrouw. Daarna ruim 5u op schoot geslapen (papa en mama niet geslapen) ontbijtje en nog wat gespeeld. Hadden we echt niet verwacht, super om zo aan onze reis te mogen beginnen!

Aangekomen in Bangkok vreesden we al een beetje voor onze buggy, deze zou meteen bij het uitstappen klaar liggen maar was dus niet zo. Er werd gezegd dat deze dan bij de bagage op de band zou komen, maar daar kwamen ze al aan met een briefje met onze namen erop dat de buggy in Amsterdam was gebleven... Hmmm raar, want die hebben we zowat in het vliegtuig afgegeven, maar ja als het goed is komt die morgen dus dat hopen we dan maar. Andere bagage gehaald, taxi gepakt naar het hotel en ingecheckt. Daar kregen we te horen dat de babybedjes al uitgeleend waren, terwijl we daar vooraf nog apart over gemaild hadden om deze een te reserveren. Ze boden een alternatief, een matrasje op de grond, later op de kamer bleek het simpelweg een dekentje waar hij dan op zou moeten liggen... dat zou geen fijne nacht worden. Pat maar even gaan melden dat dit geen optie is en toen was er toch ineens een bedje... Nilas vond het geweldig (zo'n groot houten ding), oftewel 'Wouw'! Meteen een middagslaapje gedaan met zijn drieën en toen lekker gaan plonzen. Heel mooi (overloop)zwembad wat uitkijkt over de stad, Nilas vindt het wel prima en heeft lekker gezwommen. Daarna een douche en een hapje gegeten en dan hopelijk weer even een goede nacht slapen en niet teveel last van de jetlag... Morgen gaan we fietsen!

Ilse

Fijn dat alles is goed gekomen is! Groot vliegveld Bangkok he! Heb het wel eens door moeten rennen om nog net mijn volgende vlucht te redden! aangezien ik sneller was dan mijn backpack had ik geen spullen bij aankomst!
Jullie hebben verder gelukkig alles! Fietstocht is kei leuk! Geniet ervan! We keep in touch!

X

Opa en oma

Mooi dat het een prima reis is geweest. Jammer van de buggy. Anders daar maar een andere kopen, kun je niet missen 6 weken lang. En was er ook wat te eten voor de kleine man, of was het allemaal ''nee'' met het eten? Heb de man van de gemeente nog gesproken en een afspraak voor maandag a.s. Groetjes.

Oma Tiny Evert en Ine

Oma heeft ons jullie verslag voorgelezen !
Ze vond de foto's geweldig had er erg veel plezier mee!
Veel groetjes van ons alle drie

Jaap

Wouw! Coole fotos

Anke

Wat een heerlijk begin van de vakantie! Hopelijk is de buggy er inderdaad snel en gaat de jetlag meevallen!
Alvast veel fietsplezier. Hoe zit het daar eigenlijk met het tijdsverschil? Enjoy!

Liefs

Robert

Whatsap me ff! !! Ik kan niet naar samui maar krijg geen contact met jullie!!

Paul & Prisca

Hey! Sorry dat ik maandag geen berichtje meer had gestuurd om jullie een goeie reis te wensen, maar zo te lezen was dit ook niet nodig! Erg mooie foto's en we kijken uit naar de verhalen!! Erg jaloers op jullie mooie reis! Gr. Paul & Prisca

Marlous

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. En dat de vlucht is meegevallen. Leuke foto's zeg. Veel plezier. En fiets ze morgen????

grietpopma

hoe was de fietstocht door bangkok? zijn er fietspaden,of rij je tussen alle verkeer door? goede reis naar robert . geef hem een dikke knuffel en geniet ervan. mam.

Fieke

Hey familie Popma!
Dat klinkt als een prima start van jullie mooie reis! Ongelofelijk dat het nu eindelijk echt begonnen is... Nilas lijkt op de foto's al volop te genieten. Ik volg jullie van op afstand :-) xx

José

Goed bezig jullie! Fijn dat de reis is meegevallen. Wat een grote jongen wordt Nilas toch! Fotootjes zien er veelbelovend uit...haal er het maximale uit. Geniet ervan.