popmas.reismee.nl

Aankomst Orlando

Hi there!

Daar zijn we dan, goed en wel in Florida! We hadden er goed aan gedaan om de nacht voor vertrek dichtbij Schiphol te slapen. Dit was echt relaxed, 's middags nog even gezwommen, hapje gegeten en 's ochtends vroeg met de shuttle in 10 minuten op Schiphol, ideaal! De jongens hadden het tijdens de vlucht echt heel goed gedaan, dus dat was super! Eenmaal aangekomen duurde het wel erg lang bij de paspoortcontrole. Zo'n 2,5 uur na aankomst stapte we in onze Ford Edge Titanium SUV, Patrick had zichzelf maar een upgrade cadeau gedaan... Maar dan heb je wel lekkere airco aan je billen!

Door de regen :-( nog een uur gereden naar het hotel en toen was het voor de kids wel onderhand op... logisch. Nog even wat gegeten en naar bed. 's Nachts rond 3-3.30u waren we allemaal wakker dus het was een lange nacht...

Vanmorgen na het ontbijt wat inkopen gedaan, wat dan toch wel weer heel leuk is zo ver van huis, weer allemaal andere dingen. Daarna eventjes gezwommen bij het hotel, maar het was nog niet heel warm en bewolkt dus een beetje koud bij het zwembad. Later op de middag nog even naar een 'community park' geweest, dit bleek een goede keuze. De zon begon te schijnen en de kinderen hebben zich even heerlijk vermaakt in de waterspeeltuin. Door de korte nacht moest het eten niet te lang duren, daarom naar Denny's geweest. Ook weer een leuke ervaring, we hadden onze cola nog niet half op of er werd alweer een nieuwe bijgezet (free refill). Voor de kids erg leuk, Nilas had een sneeuwpop pannenkoek om zelf te versieren, je kon er vanalles bestellen. De kids nu lekker naar bed, wij nog even een drankje op ons geïmproviseerd terrasje (we zitten in zo'n motel, je weet wel die uit de films).

Morgen vertrekken we naar Fort Lauderdale, meteen de langste route (ruim 400 km) van de reis. Daar zullen we in ieder geval gaan kennis maken met de Atlantische oceaan.

Tot in Fort Lauderdale!

X van ons

Ad Blox

Fijn dat de jonge kerels het zo goed hebben gedaan tijdens de lange vlucht en het wachten op het vliegveld. Het belooft de komende dagen daar mooi weer te worden. Geniet er van.

grietpopma

fijn dat de lange reis zo goed is verlopen, ook voor de jongens. patrick heeft wel een supercar gehuurd. wel plezierig voor de vakntie.nu maar genieten.

Marianne v Moll

Fijn dat de reis goed gegaan is, en wat een mooie fotos.

Geniet ervan wij zullen je blijven volgen heel leuk.
gr Marianne

Els Blox

Leuk om te lezen wat jullie meemaken. Meteen al in een andere wereld!!!
Heel veel plezier en morgen een goede reis! Groetjes

Joris en Anke

Goed om te horen dat jullie zijn veilig zijn aangekomen, de foto's zijn weer leuk. Geniet ervan

Jesper & Marieke

Gelukkig is de reis allemaal goed gegaan en leuk om weer de foto's te zien:). Gelukkig hebben jullie de zon, want die missen wij hier. Het huis in Eersel wordt goed bewaakt:). Geniet ervan!

Mirjam

Ziet er allemaal er relax uit, het genieten is eindelijk in volle gang.
We blijven je volgen....

Robert