popmas.reismee.nl

Orlando 2.0

Hi there!

12 november weer vertrokken richting Orlando, wij zijn toen langs Dinosaur World gegaan. Dit bleek echt een leuk park met wat leuke activiteiten! Naast een uitgebreid assortiment aan dinosaurussen op ware grote konden de kinderen er ook fossielen zoeken, hebben we stenen uit de mijn gereinigd en konden ze een opgraving mee schoon vegen. Ook was er een leuk museum!

Aangekomen in het Bonnet Creek Resort bleek dit ook een groot resort te zijn en hebben we een mooi, groot appartement. Heerlijk voor de laatste dagen!

Besloten om maandag meteen naar Kennedy Space Center te gaan. Goede keus want het was er helemaal niet druk. Eerst, middels een iets te lange bustour, o.a. het lanceerplatform en de werkplaats waar nu raketten gebouwd worden gezien.

Later de Atlantis bekeken, dit was erg mooi met ook wat leuke activiteiten om dingen zelf te beleven, zoals de buizen van het ruimtestation (ISS) en nagebouwde cockpitten. Pat en ik hebben de simulatie van de lancering gedaan! Nilas vond de 3D show over Mars erg interssant (Brent deed toen even zijn middagdutje).

Omdat het weer er voor woensdag en donderdag wat beter uitzag, besloten om dan ook maar meteen een dag World Disney er achteraan te plakken. We zijn naar Magic Kingdom geweest. Het was heel erg druk maar gelukkig zijn we eigenlijk overal in geweest en sommige dingen zelf 2x. Hebben dan ook (bijna) geen parade of shows gezien maar dat was een bewuste keus. De jongens hebben er echt van genoten, want ook Brent kon eigenlijk overal mee in en vond het allemaal even leuk en mooi om te zien! Alleen met Nilas hebben we nog 2 achtbanen meegepakt! Erg leuk om een keer mee te maken maar wij vinden de Efteling toch zeker zo leuk en mooi :-)

Gisteren en vandaag hebben we nog even lekker niet zoveel gedaan. Gelukkig was het weer nog mooi en hebben we nog fijn kunnen zwemmen! En dan morgen weer richting het vliegveld voor een lange (tussenlanding in Miami) reis naar huis. Waar we dan gezellig aankomen met de Sint ;-) Ze hebben hier het Sinterklaasjournaal al gekeken!

Het was een super leuke en boeiende reis, waarbij we veel gezien en gedaan hebben! Pat en ik hebben ook het idee echt lang (gevoelsmatig langer als 4 weken) weg te zijn geweest. Heerlijk om zo even een een andere wereld te leven! Ook de jongens hebben ontzettend genoten en dat is natuurlijk super om te zien. Dankbaar dat we dit weer zo intens met elkaar mee hebben mogen maken!

Tot in NL!

xxx ons

oma(trein)

dat kun je wel zien, dat jullie een geweldige vakantie hebben gehad. fijn dat we met mee konden reizen,een leuk reisverslag en fantastische foto's. goede terug reis en tot gauw.dikke knuffel. mam (oma trein)

Marlous

Bedankt voor de leuke verhalen over jullie mooie reis. Bij deze alvast een goede en fijne terugreis. En tot van de week.
Groetjes Marlous.

Gooke

Wow, wat is dat snel gegaan zeg. Erg leuk om mee te mogen lezen (en kijken!) Goeie terugreis!! X

Mirjam

Met enige fantasie was ik ook in Amerika, heb genoten van de tekst en vooral foto's. tot snel......

Ine

Beter laat dan nooit ik zit nu ff achte mijn laptop de boel is even bij te lezen en werken !
Wathebben jullie er weer een super mooie reis op zitten !
Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben gehad !
Een mooie reis fijn om jullie te volgen maar alles ging voor mij ietsiepietseie later !
Tot Gauw