popmas.reismee.nl

Florida here we come... poging 2

Hoi allemaal!

Als het goed is vertrekken we dan toch eindelijk volgende week naar ons avontuur in Florida! Nadat we onze reis in februari hadden moeten annuleren, vanwege de botontsteking van Brent, zijn we er nu toch wel erg aan toe om even lekker weg te zijn. We hebben er lang op moeten wachten en helaas zat ook nu niet alles mee... Air Berlin ging failliet, wat ons toch wel even bezig heeft gehouden en uiteindelijk nieuwe tickets moeten boeken. Orkaan Irma die flink had huisgehouden op met name de Keys, waardoor we er vorige week nog achter kwamen dat ons hotel daar (op Marathon) niet beschikbaar zou zijn. En afgelopen week de huurauto nog moeten aanpassen omdat we nu op een ander vliegveld aankomen en vertrekken. Dit alles was niet zo fijn en heeft ons de nodige extra centen gekost. We zullen blij zijn als we er eindelijk zijn, want we hebben er veel zin in en zijn er meer dan klaar voor! Wie het leuk vindt kan onze avonturen hier weer volgen. Ik wil proberen op iedere plek waar we komen een verhaaltje te schrijven. Want zoals we de vorige keer hadden ervaren is dat heel leuk voor in het fotoboek en vonden veel mensen het leuk om te volgen :-)

Je kunt op deze link klikken voor onze route;

Tot in Florida!
xxx Patrick, Elke, Nilas en Brent

Marianne v Moll

Allemaal na alle tegenslagen, een hele goede reis vast, en geniet ervan.

griet

een hele fijne vakantie en een goede vlucht. veel liefs en een dikke knuffel mam(oma)

Fieke

Fijne reis! Ik volg mee :)