popmas.reismee.nl

Palm Harbour

Hallo!

Het mysterie van de autosleutel is (zo goed als) opgelost, maar we hebben hem niet terug. Woensdag op donderdagnacht ging tegen 4u de deurbel!!! Het duurde even voor het tot ons doordrong.... gelukkig zat er een kijkgaatje in de deur, waardoor Pat zag dat het een politieman was! Dus toch maar opengedaan. Hij kwam met de mededeling dat onze auto midden op de weg stond! Lichtelijk in shock wij mee naar buiten. Terwijl ik maar even iets meer aantrok en de reservesleutel haalde, vertelde Pat ondertussen aan de politieagent dat we al heel de dag de sleutel aan het zoeken waren. Deze was dus waarschijnlijk met het thuiskomen dinsdagavond uit onze zak/hand gevallen. Maar omdat we die avond gewoon thuis waren gekomen gingen wijer vanuit dat de sleutel niet ver kon zijn en dachten zeker dat die ergens in het huis zou liggen. Maar iemand zal dus de sleutel op de inrit hebben zien liggen, al is dat wat vreemd bij een zo’n 15 meter lange inrit, en deze meegenomen. Vervolgens dusgeprobeerd om die nacht de auto mee te nemen. Diegene had de lichten uitgezet en is zonder de auto te starten de inrit afgereden (liep wat af). Waarschijnlijk toenergens van geschrokken en is er toch weer vandoor gegaan zonder de auto... We hebben toen de auto maar in de garage gezet, maar lekker slapen doe je dan niet meer. Zeker niet toen we een half uur later ook nog eens een harde knal hoorde... waarschijnlijk een kokosnoot maar toch... We waren blij dat dit onze laatste nacht daar was. Want ze zouden nog maar een keer terugkomen voor de auto. Gelukkig hebben de jongens gewoon doorgeslapen en er niks van meegekregen. Pfff!

We zijn toen (9 nov) via Clearwater beach, naar Palm Harbor gereden. Helaas maakt dit water zijn naam niet echt waar, maar was toch even leuk om gezien te hebben en even een broodje gegeten wat ons nogal lastig werd gemaakt door de meeuwen.

Aangekomen in Palm Harbor blijkt ons resort wel echt een gigantisch resort, waarbij je niet eens van het een naar het ander kan lopen, je kan wel bellen voor een pick-up! Er zijn 6 zwembaden op verschillende plekken, het 25 meterbad zit bij ons om de hoek dus ik heb in de ochtenden weer een beetje getraind :-) Ook Pat heeft even wat meters gemaakt. Dat was wel even lekker!

Omdat het 10 november geen mooi weer was maar even wat boodschappen gedaan en beide jongens even een middagdutje. Gelukkig was het vandaag wel een hele mooie dag en hebben we heerlijk gezwommen! Dan morgen naar ons laatste verblijf, weer richting Orlando waar we nog wat leuke dingen zullen gaan doen. Waarschijnlijk Kennedy Space Centeren World Disney!

Veel liefs van ons!

marianne v moll

Wat een verhaal van je auto, maar gelukkig staat hij er nog. Geniet nog van je laatste week.

griet

gelukkig is het voor jullie goed afge lopen . wat een verhaal met de auto